8 načina da se brže i lakše razbudite ujutro

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ne samo da ćete se razbudti već će te se definitivno napuniti energijom. Predstavljamo vam osam savjeta za lakši i živahniji početak dana.

1. Rastezanje

Lagano istezanje, kao što je joga ili čak obično, sporo protezanje pomoći će vašem tijelu da se napuni energijom. Ovi pokreti će pomoći da fokusirate misli i budete bolje skoncentrisani od ranog jutra.

2. Vježbanje

Jednom kad ste se probudili, pokušajte da napravite nekoliko vježbi da biste pokrenuli cirkulaciju i tako započeli radni dan. Bilo šta, trbušnjaci, čučnjevi, skakanje, vožnja sobnog bicikla. Važno je da se prije početka malo zagrejete mišiće kako ne bi došlo do povrede.

3. Smanjite broj kafa

Previše kofeina (više od dvije šoljice kafe) može da izazove “kontra-efekt” i učini vas puno umornijim, posebno za nekoliko sati kada kofein popusti.

4. Rehidratacija

Telo kada spavate koristi zalihe vode. Nekoliko čaša hladne vode ne samo da da će vas pokrepiti, već će stimulisati nervni i probavni sistem. Popijte čašu do dve vode i bićete spremni da se nosite sa stresom, koji vas očekuje.

5. Odlazak na spavanje u isto vreme

Idite krevet i budite se u isto vreme. Pridržavajte se rasporeda spavanja, tako ćete se lakše buditi ujutro.

6. Muzika

Osim što povećava šansu da dobijete srčani udar, buđenje uz glasni alarm može biti šokantno za organizam. Promenite melodiju za buđenje, izaberite onu koja vas budi nežno.

7. Tuširanje

Kapljice vode će vas osvježiti i pokrenuti, osećate će se življe.

8. Doručak

Tijelu je potrebna energije. Prošlo je dosta sati posle večere i sad bi trebalo unijeti energiju kako bi se sve pokrenulo. Zdrav doručak svako jutro (čak i ako se radi samo o komadu voća s jogurtom ili tostu i sirnim namazom) pomoći će da se osećate bolje i daa lakše “odradite” sve što imate u ostatku dana.

Izvor:https://www.telegraf.rs/


Share.

About Author

Leave A Reply